Alexandru-Costin P.
Ca duci bătaia de joc la rang de artă.
Sun la numărul pe care îl are în profilul de tuk-tok (sau Insta, nu mai știu) și îmi spune ca nu face programări decât prin aplicația Mero.
Descarca aplicația, fac cont, fac programare pt 13:40.
Ma duc cu câteva minute înainte de programare și îmi spune ca nu am cum sa am programare la 13:40 pt ca el are pe altcineva atunci. Ma uit în aplicație și, într-adevăr, îmi apare ca programarea mea a fost mutata de la 13:40 la 15:00 (dar pt ca nu am nevoie de încă o aplicație care sa îmi trimită 650 de notificări/zi, nu le aveam activate și, astfel, nu am văzut).
L-am intrebat dacă dansul mi-a mutat programarea și a zis ca nu, ca e o problema de la aplicație. Am insistat, încercând sa înțeleg ce problema are aplicația, cum este posibil ca aplicația sa mute o programare pe care dansul a confirmat-o, moment în care doamna care aștepta cu cei doi copii la tuns, pusa în locul meu, I se adresează domnului cu "Dragoș, oricum cred ca tindem doar pe unul dintre ei ca eu la 15:00 trebuie sa ajung la munca". Am ieșit din salon împreună cu clientul pe care tocmai îl terminase și îmi spune clientul "e nebunie cu aplicația asta, Mero, ca mai programează și el și de aceea se întâmplă și confuzii". El, săracul in încercarea de a-l scuza pe frizer, mi-a confirmat ca de fapt domnul Dragoș m-a mutat pe mine la 15:00, de la sine putere, ca sa facă loc unei persoane pe care o cunoștea. Asta fără sa îl intereseze de ce eu am programat la acea ora, dacă pot la 15:00, dacă VREAU la 15:00 șamd.
Concluzia este ca are zero respect pentru programări și clienți și, cu siguranță, nu ii voi mai calcă pragul și voi face tot ce îmi sta în putință ca toată lumea da afle experienta mea cu el și faptul ca a trebuit sa alerg la câteva frizerii din Otopeni ca sa găsesc pe cineva care sa ma tu da ca sa pot ajunge la evenimentul unde trebuia sa ajung.