Elena Alina D.
O experienta complet lipsita de profesionalism, punctualitate si conditii igienice.
Am ales salonul Atelier de frumusete By Carmen Dinu (str. Drumul Jilavei) pentru o pedichiura, cu asteptari ridicate, ghidata de recenziile din aplicatia MERO, Google si de imaginea profesionala a fondatoarei Carmen Dinu. Din pacate, realitatea a fost complet dezamagitoare.
Programarea era stabilita la ora 09:00. Eu am ajuns in locatie la 08:55, iar la sosire, am fost intampinata de o angajata care mi-a spus sec ca “colega intarzie”. Nu mi s-a oferit nicio explicatie, nicio scuza si niciun gest de asumare — Abordarea a fost lipsită de orice urma de profesionalism sau empatie fata de timpul clientului.
Dupa 20 de minute de asteptare, am cerut informatii despre programarea mea. Angajata a solicitat unei colege sa o sune pe domnisoara Gabriela, cea care urma sa efectueze pedichiura. Gabriela inca nu ajunsese, iar eu nu primisem niciun update oficial, desi eram deja cu mult peste ora stabilita.
La 09:25, am fost condusa catre zona de lucru, desi Gabriela nu ajunsese. Aici am ramas socata de starea spatiului: praf, fire de par pe jos, ustensile vizibil nespalate (pline de praf), inclusiv freza. Scaunul era murdar, iar igiena — complet ignorata. "vezi poza atasata"
Gabriela a sosit abia la 09:35 si a oferit, la finalul sesiunii (avand in vedere ca timpul este esential pentru mine, am solicitat modificarea serviciului – sesiunea a fost reconfigurata, incluzand demontarea si tratamentul necesar – astfel incat sa ma pot incadra in ora stabilita) o scuza generica, invocand ca “a fost aglomerat”. Mentionez ca este o saptamana linistita in Bucuresti si nu pot accepta o astfel de justificare, mai ales cand vorbim de o intarziere de 35 de minute, o zona de lucru complet neigienizata si o lipsa evidenta de coordonare interna.
Mi se pare revoltator ca un salon care se promoveaza ca fiind “premium” permite astfel de comportamente.Am ignorat în mod intentionat comentariile negative referitoare la întarzieri sau lipsa de profesionalism, alegand sa acord o sansă. Din pacate, am constatat ca acestea nu sunt exceptii, ci mai degraba un tipar în modul in care se desfasoară activitatea în cadrul acestui salon.
Experienta mea a fost nu doar neplacută, ci si inacceptabila, atat din punct de vedere al respectului fată de client, cat si al standardelor minime de igiena.
Recomand viitorilor clienti sa analizeze cu atentie recenziile si sa se gandeasca de doua ori inainte de a alege acest salon. Respectul pentru timpul si sanatatea clientului ar trebui sa fie o prioritate, nu o optiune.
Pentru mine, a fost o lectie clara ca brandingul nu reflecta intotdeauna realitatea.