Lucreaza bine si in timp scurt, dar atitudinea lasa mult de dorit. Profesionalismul lipseste cu desavarsire, masa de lucru nu e neaparat cea mai curata iar atmosfera e mai degraba de colege de liceu la o barfa, decat de salon. La prima programare a intarziat, neanuntat, 10 minute. La a doua, am sunat la nr gresit de interfon (acelasi la care am sunat si prima data si mi s a raspuns), acum nu a raspuns nimeni. Am sunat o pe tel de 2x, i am scris si mesaj, dupa care m a sunat, raspunzand sec “da”, ca si cand nu stia despre ce e vorba, desi trecusera 5’ peste ora programarii, si spunand ca ea e in salon si nu stie despre ce vorbesc, precum si ca ea nu sta mereu pe telefon, cand am mentionat ca au trecut deja 5’ de cand am sunat si credeam ca nu mai ajunge, ca data trecuta.
Bunul simt te invata ca respectul e reciproc si ca atunci cand cineva iti plateste un serviciu, trebuie onorat dar nu oricum.
Nu sunt absurda si nu am pretentii decat de bun simt. Cu totii avem situatii exceptionale in care avem nevoie de intelegere din partea celorlalti, dar ce nu pot sa inteleg e aroganta cu care esti tratat, pe banii tai, culmea, platiti cash si fara bon, desi vorbim de salon.
Da, am gresit nr de interfon, se intampla. Dar nu asa raspunzi si tratezi o clienta.
Mai departe, poti raspunde si rastalmaci lucrurile cum consideri, pt mine au fost suficiente cele 2 situatii intampinate si raman la parerea mea. Succes!