Adăugarea unei programari este un lucru foarte important pe care dacă il faci cum trebuie o sa ai succes cu platforma MERO pentru mai mulți clienti fericiți.
Cum adaugi o programare
În acest ghid vă vom arata cum să adaugam o programare completă in agenda MERO. O să explicăm următorii pași:
Adăugarea unei programări în agendă
Pur și simplu dintr-un click pe locul liber din agenda din dreptul unei ore. După ce alegeți un loc liber se va deschide o fereastră pentru a completa date despre programare.
Adăugarea unui client pentru o programare
Aveți opțiunea de a căuta un client existent sau de a crea unul nou când adăugați o programare nouă. Dacă nu adăugați un client la o programare se va bloca ora respectivă.
SFAT: Vă recomandăm sa adăugați programările cu numele si numărul de telefon al clientului deoarece clientul o sa primească o notificare pe whastapp și o să știe de data si ora programării. Profilul dumneavoastră de profesionist o să apară primul în lista de profesioniști de pe MERO.
Adăugarea unui serviciu pentru o progamare
Acum că ați adăugat o programare cu tot cu client, este timpul să adăugați unul din serviciile dvs. din meniul de servicii.
Adăugarea unei notițe pentru o programare
Notițele sunt specifice programării și se adaugă direct la rezervarea în sine. Acestea pot fi folosite pentru a capta informații importante, cum ar fi cererile speciale, progresul sau procedurile utilizate în acea zi:
Dacă o programare a fost un test, o greșeală sau o anulare a clientului, este foarte ușor să anulați și să urmăriți programările.
Cum ștergi o programare
În acest ghid vă vom arăta cum să:
Anularea unei programări din agendă
Pur și simplu dintr-un click pe o programare din agenda din dreptul unei ore. După ce alegeți o programare se va deschide o fereastră și butonul ANULEAZĂ o sa anuleze programarea.
Urmăriți programările anulate
Este important să rețineți că în MERO nu vor lipsi niciodată programări. Toate programările, inclusiv cele anulate, sunt urmărite. Aceasta este pentru a vă asigura că aveți o vizibilitate completă asupra activității dvs. din agendă și pentru a putea detecta dacă programările sunt incorect marcate ca anulate.
După ce o programare a fost încheiată și verificată, veți dori să întrebați dacă clientul dvs. ar dori să aibă mai multe programări care să se repete la un anumit interval de timp. Utilizarea opțiunii repetă va adăuga programări repetitive la datele si orele respective.
Pur și simplu dintr-un click pe o programare din agenda din dreptul unei ore. După ce alegeți o programare se va deschide o fereastră și butonul NEPREZENTAT o sa marcheze clientul ca neprezentat.
Este posibil să trebuiască să blocați timpul în care membrii personalului dvs. nu sunt disponibili pentru a primi clienți, cum ar fi pauzele de masă sau turele de lucru.
Cum adaugi o pauză
În acest ghid vă vom arata cum să adaugam o pauza de masa sau zilele libere in agenda MERO. O să explicăm următorii pași:
Odată ce ați stabilit timpul de blocare, personalul dvs. va fi anunțat dacă încearcă să creeze o întâlnire care se suprapune cu o perioadă de timp blocată. În plus, clienții nu vor putea rezerva online în timpul Timpului blocat.
Adăugarea unei pauze repetate
Când aveți o pauză programată regulat (de exemplu masa de prânz), puteți aplica pauza direct la orele de lucru ale personalului dvs. Aceste pauze vor fi automat pentru fiecare zi și pot fi ajustate pentru orice zi din săptămână.
Adăugarea unui interval de timp blocat în calendar
Ștergeți un interval de timp blocat
Pur și simplu dintr-un click pe o pauza din agendă din dreptul unei ore. După ce alegeți o programare se va deschide o fereastră și butonul ANULEAZA o sa anuleze pauza.
Adăugarea membrilor personalului vă permite să alocați servicii si programări angajaților potriviți.
Veți dori, cel mai probabil, să păstrați note despre clienții dvs. și serviciile lor, astfel încât dumneavoastră și echipa dvs. să vă puteți referi mai târziu la acestea. De exemplu, poate doriți să înregistrați dacă un client are o piele sensibilă sau preferă un anumit tip de produs. Este foarte simplu să adăugați note la profilele clienților care să se refere la acestea în orice moment. Cu MERO, există două locuri principale pentru a adăuga note: Note de client și note de programare(ambele se salveaza pentru un client).
Notele clientului sunt adăugate direct pe cardul clientului și sunt vizibile la fiecare întâlnire creată pentru acest client. Notele clientului pot fi adăugate și editate oricând.
Fiecare afacere va trebui să adauge servicii astfel încât clienții să se poată programa.
Când faceți programări online prin MERO, probabil că doriți să fiți anunțat când un client face o programare sau să-i reamintiți.